uvodni

Poliklinika na Halasově náměstí 1 na Lesné je významné zdravotnické zařízení sloužící nejen pro občany městské části Brno-sever. K jeho otevření došlo 29. srpna 1974.
V roce 2005 byla poliklinika převedena z majetku státu na město Brno, které ji následně svěřilo do správy městské části Brno-sever. Od října 2020 je poliklinika ve správě Sdružení zdravotnických zařízení II Brno, příspěvkové organizace města.
V současnosti na poliklinice působí na 40 lékařů 15 specializací, návštěvníkům jsou
k dispozici zdravotnické i jiné služby a nachází se zde také detašované pracoviště
podatelny Úřadu městské části Brno-sever.

MUDr. Marie Hlinková

AlteReha s. r. o.

Odborný lékař v oboru fyziatrie, balneologie a léčebné rehabilitace, akupunktury a homeopatie v rámci oboru

tel.: 548 521 953

Vážení pacienti,
v souvislosti s druhou vlnou pandemie COVID – 19

kontaktujte nás primárně telefonicky: 548 521 953;

• při každé návštěvě na naší ambulanci budete svým vstupem k vyšetření či ošetření čestně prohlašovat, že

1.         Vám není známo, že bych měl/a příznaky onemocnění COVID-19 ani jiné infekční choroby,

2.         Vám není známo, že bych přišel/a do kontaktu s osobou, která výše uvedeným onemocněním nebo jinou infekční chorobou trpí, a nebyla na mne z toho důvodu uvalena karanténa,

3.         netrpíte a netrpěl/a jste v posledních 14 dnech zhoršením zdravotního stavu: horečka, kašel, dýchavičnost, zvýšená tělesná teplota, bolesti hlavy, bolesti v krku, rýma, bolesti kloubů, apod.

I v den plánované návštěvy ambulance rehabilitace si, prosím, změřte pro kontrolu tělesnou teplotu;

• prosím, berte si sebou zejména na fyzioterapii podložku – osušku či podobně a roušku;

• po telefonní domluvě můžete provádět konzultaci s lékařem a fyzioterapeuty vzdálenou formou (tj. bez fyzické návštěvy ambulance) prostřednictvím https://www.videodoktor.cz/;

• po telefonní domluvě, vyčleníme časový prostor seniorům;

• při návštěvě rehabilitace respektujte další pokyny vyvěšené v prostorách čekárny.

Děkujeme.

Ordinační hodiny: